تبليغات اينترنتی

تبليغات اينترنتی

امروزه تبليغات اينترنتي ( آنلاين ) از طريق طراحي بنر و نمايش آن ، بيش از پيش مورد توجه مديران و صاحبان کسب و کار ها قرار گرفته است . اين وسعت به ميزاني گسترش پيدا کرده است که روزانه شاهد نمايش هزاران بنر تبليغاتي در سراسر وب هستيم که با موضوعات گوناگون به نمايش در مي آيند .

با وجود ابزارهاي فراوان جهت درج آگهي رايگان در سطح وب همانند پيام رسان ها ، شبکه هاي اجتماعي و سيگنال هاي رايگان ديگر ، اما همچنان طيف وسيعي از تبليغ دهندگان تبليغات آنلاين از روش هاي اصولي و مفيد را به ديگر روش ها ارجع مي دانند .

روش هاي تبليغات اينترنتي ( بنر ) 

 

  • شبکه تبليغات کليکي

استفاده از اين شبکه ها بسيار کارآمد و مفيد ارزيابي شده است ، به طوري که تبليغ دهندگان با در اختيار داشتن يک پکيج کامل ، شامل سايز و اندازه مختلف استاندارد بنر تبليغاتي ، به تبليغات آنلاين در هزاران و يا ميليون ها وب سايت با موضوعات مختلف به تبليغات مي پردازند که در اين نوع آگهي به صورت بهينه تبليغات انجام مي شود . ( پرداخت به ازاي کليک کاربران ) . و عموما در اين روش برند سازي آسان تر خواهد بود .

  • تبليغات بنري تک سايز در وب سايت ها

در روش دوم ، که جزو روش ها عمومي و قديمي محسوب مي شود ، افرادي تمايل به تبليغ و ثبت آگهي تصويري خود در وب سايت ها دارند با توجه به موضوع ، ميزان کيفيت وب سايت نمايش دهنده و جايگاه بنر وب سايت مد نظر خود را انتخاب و Banner خود را در اختيار وب سايت نمايش دهنده جهت نمايش آگهي قرار مي دهند که در اين روش تبليغ به صورت تک سايز و با توجه به جايگاه بنر قرار داده مي شود که عموما در اين نوع تبليغ به صورت ماهانه و يا سه ماه مورد استفاده قرار ميگيرد .

روش ديگري همچون تبليغات بنري در قالب ويديو نمايش ، که در ابتداي ويديو به تصوير کشيده مي شود هم وجود دارد که طي چند سال گذشته مورد توجه بيشتر تبليغ دهندگان قرار گرفته است .

نقش طراحي بنر در تبليغات

طراحي بنر تبليغاتي به شکل حرفه اي و با رعايت استاندارد ها ، نقش مهمي در موفقيت يک کمپين تبليغاتي ايفا ميکند . اگر شما براي راه اندازي يک کمپين تبليغاتي جدا از مواردي همچون برنامه ريزي ، ايجاد اهداف مشخص ، داشتن يک صفحه فرود قوي و کاملا جذاب و موثر . يک طرح جذاب و ايده آل که بتواند از محتوا و برند شما دفاع کند نداشته باشيد . با شکست در تبليغات مواجه خواهيد شد .

تيم طراحي آنلاين رضاگراف ، با بيش از ۴ سال تجربه در زمينه طراحي گرافيک و ارائه بيش صد طراحي و اجراي بنرهاي تبليغاتي براي برند هاي کوچک و بزرگ در کنار خواهد بود .

هم اکنون از {  نمونه گيف تبليغاتي } ما ديدن فرماييد .

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *

12 + یازده =