طراحی لوگو

طراحی لوگو متناسب با نام تجاری و پیاده کردن آرمان ها و ارزش های شما در قالب تصویر

واقعیت کنجکاوانه در مورد لوگو های حرفه ای، که ما آن ها را برند می نامیم وجود دارد و آن این است که موجبات موفقیت آن ها، بیش از یک تصور و ایده کلی است که پشت طراحی آن ها قرار گرفته است. با بکارگیری ظرافت و خلاقیت در طراحی سعی در به تصویر کشیدن نام تجاری شما بعنوان یک هویت به یادماندنی توسط یک طراحی سفارشی در جهت کمک به درک مفاهیم از نقطه نظر شما توسط مشتریان و با ایجاد چالش های جذب بصری با ادغام سه عنصر نیاز شما، هنر ما و آنچه محبوب مشتریان است. با حفظ آرمان ها و ارزش های کسب و کار در خلق طراحی ایده آل و مقبول. با ترکیبی از زیبایی بصری و بیان مفهوم آرم تجاری شما.

  • طراحی لوگو ساده، مدرن و به یاد ماندنی
  • عدم کاهش اعتبار و شفافیت در گذر زمان
  • ارائه برشی فوق العاده با معانی توصیف پذیر برای نام تجاری
  • افزایش قدرت وب و چشم های بیش از پیش، برقراری ارتباط واضح با مخاطبان برای کسب و کار ها توسط یک پیام منحصربفرد ضروری است و این یعنی داشتن یک لوگو یا آرم تجاری منحصربفرد و به یاد ماندنی.
  • آرم خود را تغییر ندهید، تقریبا هیچ گاه. به رسمیت شناختن یک نام تجاری زمان می برد. بنابراین تغییر آرم موجب خارج شدن شما از رده خواهد شد و شما را غیر قابل اعتماد خواهد ساخت

 

طراحی لوگو
طراحی لوگو

طراحی لوگو تطبیق پذیر

 

قابل استفاده در زمینه های مختلف با قابلیت بازنگری های متعدد. تطبیق پذیری لوگو یعنی طراحی لوگو حرفه ای مقیاس پذیر که با هر نوع اصولی سازگار است. لوگو ابزار تشخیص و تمیز دادن کسب و کار ها از یکدیگر است.

طراحی انواع لوگو در ۳ الی ۶ اتود درخواستی با ویرایش نامحدود جزئیات طرح در طراحان لوگو انجام می شود.

طراحی لوگو تصویر

طراحی لوگو تایپ

طراحی لوگو ترکیبی

آموزش طراحی لوگو

 

نمادپردازی واضح به همراه یکی کردن معانی پشت آیکن برای ترکیب در طراحی منحصر به فرد همچنین پرداختن به جزئیات، تاریخچه و پیشینه برند، ارتباطات فرهنگی و اجتماعی، مخاطبان و … در کنار ایجاد زیبایی بصری در حین سادگی برای برقراری ارتباطی موثر.

کلید موفقیت در طراحی لوگو یافتن تعادل صحیح فونت، رنگ، نوع، ابعاد و … در لوگو می باشد. یک لوگو بایستی منحصربفرد، اصیل و ابتکاری باشد و نباید توسط طراحان آماتور طراحی شود.

طراحی لوگو حرفه ای، به طور شگفت انگیزی دارای نظم پیچیده است. طراحی لوگو در فرمت های مختلف موجب می شود تا به هر اندازه بدون افت کیفیت در آید و موجب سهولت در ویرایش های بعدی بر روی آرم خواهد شد. قابلیت وفق و اقتباس داشته و به راحتی می تواند بر روی رسانه های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

آموزش طراحی لوگو
آموزش طراحی لوگو

طراحی ایده آل و شایسته با طراحان لوگو

 

مهمترین نکته در طراحی توسط طراحان لوگو داشتن عمر طولانی لوگو در طول زمان و عدم نیاز به طراحی مجدد آن است.

طراحی کاتالوگ الکترونیکی

طراحی کاتالوگ الکترونیکی مطابق با طرح لوگو و طبق نمونه کار های موفق و بروشور های الکترونیکی منحصر بفرد

ساخت تیزر لوگو

ساخت تیزر لوگو و تیزر های موشن گراف با قابلیت های استفاده در زمینه های گوناگون و طرح های متنوع و افکت های متنوع

رنگ های متنوع طراحی

طراحی لوگو متناسب با کسب و کار با بهره گیری از روانشناسی رنگ ها و طراحی جذاب و گویا با توجه به مخاطبان هدف.

چندین طرح لایه باز

طراحی لوگو لایه باز در چندین طرح و همچنین فرمت های گوناگون جهت استفاده های متنوع و تطبیق پذیر با رنگ های متنوع

بازبینی چند مرحله ای

طراحی علمی لوگو و امکان بازبینی و تجدید نظر در چندین مرحله جهت رسیدن به طرح نهایی و مطابقت با نظر مشتری

قابلیت استفاده همه جانبه

تحقیق و بررسی امکان تطبیق پذیری طراحی لوگو جهت استفاده در تمام زمینه ها از جمله نمایشگاه ها، مالتی مدیا، کارت ویزیت و …

طراحی لوگو
طراحی لوگو

سلیقه های مشتریان در  طراحی لوگو

طراحی لوگو نمی تواند طبق سلیقه مشتریان باشد، اما نظر نهایی آن ها شرط است. طراحی آرم شرکت با توجه به سه المان اصلی انجام می شود. اطلاعات مشتری در مورد حرفه خود، دانش و تخصص ما در انتخاب نوع لوگو از نظر سمبلیک، ترکیبی و یا متنی بودن آن و طراحی جذاب از نگاه مخاطبان با استفاده از رنگ های هوشمند در کنار گویایی و متمایز بودن آن.