بررسی اجمالی تبلیغات بنری مک

بررسی اجمالی تبلیغات بنری مک

به احتمال فراوان در گشت و گذار های روزمره خود در اینترنت با بنر هایی که در آنها از دو دگمه فراخوان استفاده شده است برخورد کرده اید
معمولا این بنرها در فضای بنر خود دو موضوع را انتشار میدهند,برای درک بهتر موضوع , دگمه های تخفیف و خریدو یا  دانلود محصول رایگان و تجاری حال استفاده کردن از این ترفند دو حالت را در پیش دارد:

۱. شما میتوانید در طراحی این نوع بنر ها از یک دگمه فراخوان
استفاده بکنید اما در صفحه فرود باید اطلاعاتی راجع به هر دو روش گنجانده شده باشد

۲.در حالت دوم طراحی بنر شما میتواند به این گونه باشد که برای
هر کدام از خدمات خود یک دگمه فراخوان ایجاد شده باشد مانند دگمه  دانلود رایگان
و دگمه خرید که اطلاعاتی راجع به صفحه فرود هر کدام بر روی دگمه ها گنجانده شده است

تصاویر بالا متعلق به یک برنامه پست های الکترونیکی مک میباشد
که به زیبایی هر چه تمام تر طراحی شده اند و از رنگ های جذب کننده بهره برده است .
همانطور که مشاهده میکنید این طراحی بنر از شیوه شماره دو استفاده کرده است و
خدمات خود را که شامل خرید و دانلود میباشد را  در معرض نمایش گذاشته است
قابل ذکر هست که این دو طراحی متعلق به وب سایت این برنامه میباشد و در تصویر دوم هم از همان دگمه های بالایی استفاده شده است
به این نکته مهم دقت بکنید بسیاری از مردم فکر میکنند که کال تو اکشن فقط در طراحی بنر قابل استفاده است
اما در حقیقت کال تو اکشن یک دگمه فراخوان است که در اکثر طراحی ها مانند  ( تصاویر – وب سایت ها – طراحی بنر  و……)  مورد استفاده  واقع میشوند .

منبع : http://www.tarhina.com/

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *

16 − شانزده =