چگونه با طراحی بهینه بازخورد بنر های تبلیغاتی را بالا ببریم

چگونه با طراحی بهینه بازخورد بنر های تبلیغاتی را بالا ببریم

چگونه با طراحی بهینه، بازخورد بنر های تبلیغاتی را بالا ببریم
مقاله های ما امروزه معمولاً منظور از بنر های تبلیغاتی ‌این است که در سطح وب استفاده می‌شود. این بنرها معمولاً پیام خود را در قالب طرحی هنرمندانه از تصاویر و متون و برای اهداف تبلیغاتی بیان می‌کند. این تصاویر معمولاً در سر صفحه یا پانوشت یک وب‌سایت به نمایش درمی‌آیند.

درگذشته آموزش‌های روش‌های تبلیغات اینترنتی، پیشرو بودند ولی اکنون اکثریت کاربران  اینترنت
از آنها تنفر داشته و به‌مانند پیشینه قدیمی و مبتنی بر متن خود، از سوی برخی کاربران و مرورگرهای اینترنتی
تلاش به عدم نمایش آنها می‌شود، ولی بااین‌حال آنها هنوز نقش مهمی را در تبلیغات اینترنتی داشته و همواره به
عنوان راهکارهای حصول اطمینان از تأثیرگذاری بصری (به خاطر داشته باشید همه این موارد راهکارهایی جهت
جذابیت و جذب سریع آن  تبلیغ در نگاه اول است) دارای موفقیت هستند.

در این مقاله ما با بررسی چند طرح از طراحی بنر های تحت وب جذاب و چشمگیر را به شما نشان داده و در مورد آنها توضیحاتی ارائه میکنیم

پررنگ کردن لوگو در بنر های تبلیغاتی
لوگوی خود را با نمایش  زیبا و قرار دادن آن در مرکز بنر خود، پررنگ جلوه بدهید.

 طراحی بنر تخت یا فلت !
طراحی‌های تخت ، ماندگار و زیبا هستند و استفاده از این نوع طراحی‌ها در بنر به آن زندگی می‌بخشد.طراحی های مبتنی بر نوشته کمک به جذب بیننده می­کند. اگر شما می­خواهید چیزی را پررنگ جلوه بدهید، متنی را بالای آن قرار دهید.با افکت مات (بلور) به کار خود جلوه بدهید
این افکت در رابط کاربری برنامه‌ها زیاد دیده می‌شود، پس چرا استفاده از آن‌ها را به این‌گونه طراحی‌ بنرهای تبلیغاتی بست ندهیم؟
به عنوان مثال استفاده از افکت بلور در کار بالا، می‌تواند لوگو و یا عنوان شما
را به‌سرعت پررنگ‌ تر جلوه داده و همچنین این کار به طراحی شما کمی عمق اضافه می‌کند.

 از حالت پنجر­ه­­ ای استفاده کنید.
این ها ابزارهایی برای نظم‌بخشی به‌کار و تسهیل طراحی هستند. در طراحی اولیه شاید چند دقیقه
وقت شما را بیشتر بگیرند ولی در پایان صرفه‌جویی زیادی در زمان پایان بردن کارخواهید نمود و از قدرت تأثیرگذاری بالایی برخوردارند.

نگویید! نشان بدهید!
به میلیون‌ها روش می‌توان یک محصول را معرفی کرد، ولی اگر مخاطبین شما، آن را نبینند، آن را نخواهند خرید. تبلیغ خود را با یک عکس عالی از محصول که همه ویژگی‌های آن را نمایش می‌دهد همراه کنیدو در طراحی بنر استفاده کنید.

چگونه با طراحی بهینه، بازخورد بنر های تبلیغاتی را بالا ببریم

منبع : http://www.tarhina.com/

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *

19 − سه =