تعریف طراحی بنر

تعریف طراحی بنر

بنر ها یکی از مهمترین ارکان حیاتی در معرفی و تبلیغات به حساب می آیند، بنر ها در حوزه های مختلف با اهداف متفاوتی طراحی می شوند، اهدافی همچون اطلاع رسانی، معرفی، توصیه و… که در تمامی آن ها هدف اصلی دیده شدن است. این هدف تنها زمانی محقق می شود که طراح بصورت حرفه ای و با به کار گیری ابزار خلاقیت که از ملزومات کار یک طراح حرفه ای است، استفاده نماید و با در نظر گیری هدف شما از طراحی بنر نتیجه ای مطلوب به شما ارائه نماید.
طراح بنر به اصول طراحی بنر آشنایی کافی دارد و همچنین با اشراف به المان های گرافیکی مرتبط با موضوع، می تواند با به کار گیری کمترین المان و کلمات اضافی، بنری خلق کند که منظور و هدف را به راحتی به مخاطب هدف منتقل نماید. متاسفانه در بسیاری موارد شاهد هستیم، طراحان غیر متخصص اقدام به استفاده از چندین رنگ و المان به همراه توضیحات و کلمات غیر ضروری در یک بنر می نمایند که همین امر موجب گیج کردن مخاطب در، دریافت موضوع مورد بحث در بنر می نماید و به راحتی مخاطب یا مشتری از دست خواهد رفت.
طراحی بنر با اهداف متفاوتی انجام می شود، در برخی موارد بنر ها به صورت چاپی مورد استفاده قرار می گیرد (در گذشته کاربرد بنر فقط همین نمونه بود) و در بسیاری موارد عصر کنونی، جهت درج در وب سایت ها ی گوناگون و کاربرد تبلیغاتی از آن استفاده می شود، لذا به دلیل تغییرات گوناگون در سایز تبلیغات که در ساختار سایت های مختلف شاهد آن هستیم، نیازمند طراحی بنر در ابعاد گوناگون می باشیم. این امر موجب شده طراحان غیر حرفه ای در طراحی بنر های تبلیغاتی که در ابعاد مختلف انجام می شود، دچار مشکل شده و از طراحی منصرف شوند و یا نتیجه ای غیر قابل استفاده ارائه نمایند که مشتری صرفاً با تاثیرات منفی آن مواجه خواهد بود و هزینه های انجام شده برای تبلیغات صرفا به یک ضد تبلیغ بدل خواهد شد.
در اینجا می توان دریافت، میزان اثرگذاری مثبت و منفی بنرهای تبلیغاتی بسیار بالاست، لذا اشخاص و شرکتها و موسسات نباید به هیچ وجه نسبت به سپردن طراحی بنر به افراد غیر متخصص اقدام نمایند، چراکه اثرات منفی آن در درجه اول به کسب و کار و اهداف آنان بر می گردد.
در بسیاری موارد شاهد بوده ایم، طراحی گرافیکی موفق همچون سکوی پرتاب برای معرفی یک محصول یا خدمات عمل نموده، به طوری که با تحلیل نتایج به دست آمده از مخاطبان حاکی از جذب اولیه شان به وسیله بنر گرافیکی بوده و این جلب توجه موجب ترغیب مخاطبان به مطالعه و کنجکاوی در بدنه اصلی کسب و کار یا خدمات شده است.
گروه طراحی لوگو دیزاین با سالها تجربه در زمینه طراحی بنر های موفق تبلیغاتی، و آشنایی کامل با اصول طراحی منطبق با برند سازی، و همچنین تحلیل و شناسایی مخاطب هدف در هر شاخه ای، اقدام به ثبت سفارشات طراحی گرافیکی حرفه ای در سطح گسترده نموده است.

یک پیشنهاد برای شما:

متن بنر تبلیغاتی

متن بنر تبلیغاتی

متن بنر تبلیغاتی اگر چه کوتاه ، اما همواره جزو یکی از اصلی ترین تشکیل دهنده…

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *

3 × 1 =