حجم و اندازه مناسب جهت طراحی یک بنر

حجم و اندازه مناسب جهت طراحی یک بنر

حجم و اندازه مناسب جهت طراحی یک بنر چه مقدار است؟ یکی از بخش های مهم و اصلی جهت طراحی یک بنر مقدار حجم نهایی آن می باشد. حجم بنر باید به نحوی تنظیم شود که به شکل هم زمان با سایر بخش های سایت لود شده و تاخیری در نمایش آن وجود نداشته باشد.

این را باید دانست تقریبا بیشتر کاربران سایت ها در چند ثانیه اول چناچه مطلبی برای آن لود نشود به آن اعتنایی نمی کنند، بنابراین نباید انتظار داشت تا آن ها برای لود شدن بنر تبلیغاتی ما زمان زیادی را وقت بگذارند، پس به ناچار باید نوع طراحی خود را پس از اتمام متناسب با حجم مناسب جهت باز شدن اعمال کنیم تا انتظار کاربر را جلب کرده و بتوانیم نتیجه مطلوبی از طراحی بنر خود داشته باشیم.
البته به این نکته نیز توجه داشته باشید لود شدن زودتر بنر قبل از محتوای اصلی نیز دارای اشکال می باشد. بنابراین باید ترتیبی داده شود تا زمان لود شدن بنر و سایت تقریبا هم زمان انجام شود. حجم یک بنر باید مقداری در حدود ۴۰ تا ۵۰ کیلو بایت بیشتر نباشد. مقدار اندازه بنر باید متناسب با محل مورد استفاده و البته طبق قوانین سایت باشد.

انواع سایزهای استاندارد جهت طراحی بنرهای تبلیغاتی در محیط وب

۳۰۰*۱۰۰، ۴۶۸*۶۰، ۷۲۸*۹۰، ۲۳۴*۶۰، ۳۰۰*۲۵۰، ۲۴۰*۱۲۰،۳۰۰*۷۲۰، ۹۰*۱۲۰، ۱۲۰*۶۰، ۴۰۰*۲۴، ۲۵۰*۲۵۰،۱۵۰*۲۵۰، ۱۵۰*۱۸۰، ۱۵۰*۱۶۰، ۱۲۵*۱۲۵، ۲۸۰*۳۳۶، ۶۰۰*۱۶۰، ۶۰۰*۱۲۰، ۶۰۰*۳۰۰

تناسب و هدفمندی در طراحی یک بنر

یکی دیگر از بخش های مهم در طراحی بنر متناسب سازی آن با سایر اجزای داخلی وب سایت می باشد. این تناسب باید به شکلی باشد که ساختار سایت را برهم نزند، رنگ و ساختار متناسبی با آن داشته باشد. طراحی بنر باید به شکل مناسبی با سایت ارتباط برقرار کند و هماهنگ با ساختار و رنگ وب سایت بوده و سبب ماندگاری بیشتر کاربر در صفحه گردد. برای مثال قرار دادن بنر متحرک در یک سایت با محتوای رسمی منزجر کننده است و در واقع کسی به این بنر اعتنایی نمی کند. بنابراین باید تمامی عوامل از جمله حجم، اندازه، سایز و تناسب سازی را با محتوای سایت صورت دهید تا نتیجه مطلوبی از این نوع تبلیغات داشته باشید.
در طراحی یک بنر باید به شکل هدفمند برخورد کرد یا به عبارت دیگر یک تبلیغات هدف گیری شده را ایجاد نمود. برای مثال به دنبال کاربرانی با علائق مشترک شغلی، تخصصی، ورزشی، تحصیلی و یا … باشید. در این حالت جهت تبلیغات از روش بنر می توانید یک گروه خاص را هدف قرار دهید و به شکل تفکیک شده این کار را انجام دهید. با این روش مقدار هزینه ها کاهش پیدا کرده و بازدهی تبلیغات به میزان زیادی افزایش پیدا می کند و بر میزان تاثیر تبلیغات افزوده می شود.

یک پیشنهاد برای شما:

متن بنر تبلیغاتی

متن بنر تبلیغاتی

متن بنر تبلیغاتی اگر چه کوتاه ، اما همواره جزو یکی از اصلی ترین تشکیل دهنده…

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *

شانزده − 9 =