انتخاب ما پارسی طرح ایرانیان است

اگر مطالب سایت لوگو دیزاینر را بررسی کرده و مورد مطالعه قرار داده  باشید به این مسیر می رسید که ما درباره بنر تبلیغاتی ، لوگو و بسیاری از موارد دیگر صحبت هایی خوبی داشته ایم .

برای مثال از طراحی کارت ویزیت گفتیم ، اموزش طراحی بنر تبلیغاتی داده ایم ، مقالات زیادی در زمینه طراحی لوگو نوشته ایم و در اختیار شما قرار داده ایم .

اما امروز با برند پارسی طرح ایرانیان همراه شما هستیم و می خواهیم به معرفی این شرکت بزرگ گرافیکی در ایران بپردازیم.

ما در ماه های گذشته سایت های زیادی را مورد بررسی قرار دادیم تا ببینیم کدام وب سایت در حوزه طراحی گرافیک عمکرد مناسبی دارد ، وقتی در موتور جستجو کلمه طراحی بنر را جستجو کردیم به سایت های زیادی از جمله پارسی طرح ایرانیان رسیدیم .

در این وب سایت که البته در سیاست کاری فعلی خود به نظر ثبات در قیمت های طراحی و تعرفه ی خدمات را حفظ نموده و همچنین با بروز رسانی مطالب خود سعی دارد اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران و فعالان عرصه گرافیک قرار دهد .

طراحی بنر در ابعاد مختلف با تم های گوناگون

برخی ها تصورشان بر این است که دوران تبلیغات بنری گذشته است ، اما ما با بررسی هایی که در تبلیغات اینترنتی داشتیم به این نتیجه دست یافتیم که دوران این تبلیغات تمام نشده ، بلکه از حالت ایستا به حالت تبلیغات پویا رسیده است . برای مثال شما در حال حاضر می توانید طرح های جذاب در بنرهای گیف یا به صورت html  در سطح وب مشاهده نمایید که مجموعه پارسی طرح ایرانیان از این پیشرفت غافل نمانده و بسیاری از طرح های جدید در این حوزه را ساخته و پرداخته است .

به نوعی می توان این مجموعه طراحان را جزو مجموعه هایی بدانیم که به صورت ویژه به بحث تبلیغ پرداخته و آن را به چالش می کشانند .

طراحی سایت در پارسی طرح ایرانیان

طراحی پوسته های گرافیکی کار آسان و در دسترسی به آن صورت نیست ، شاید شما بتوانید برخی قالب های وردپرس را با قیمتی اندک خریداری کنید ، اما این قالب ها ایرادهایی دارند که تا زمانی که شما از یک طرح اختصاصی استفاده ننمایید این مشکل همراه شماست .

همیشه قالب های رایگان وردپرس یا حتی قالب پولی نمی تواند شما را به آنچه که میخواهید برساند ، این قالب های اختصاصی هستند که شما را به سمت آن طرح دلخواه و نیاز اساسی کسب و کار شما می رساند ، شما در طرح های اختصاصی می توانید درخواست دقیق خود مربوط به المان ها و عناصر گرافیکی به طراح منتقل کنید .

طراحان قالب در پارسی طرح ایرانیان این تخصص را دارند که این کار را به صورت ویژه ای برای شما انجام دهند ، ما در بررسی هایی که صورت دادیم به این نتیجه رسیدیم که اگر در این شرکت سفارش خود را ثبت کنید پشیمان نمی شوید .

 

اما آرم تجاری دغدغه ای مهم برای کسب و کار ها

در سایت طراحان ما درباره لوگو های تجاری صحبت بسیار داشته ایم ، می توانید این مطالب را بخوانید ، اما تا به حال شده به مجموعه ای سفارش لوگو دهید و نتیجه خوبی از سفارش خود کسب نکنید  ؟

همیشه سفارش این آیتم برای همه صاحبان شغل یک دغدغه است ، حال برخی به آن توجه میکنند و برخی بی توجه از کنارش می گذرند .

شما در سفارش آرم باید این موضوع را نظر بگیرید که به هیچ وجه عجله برای دریافت طرح نداشته باشید ، بابت پرداخت هزینه محدودیت زیادی قرار ندهید .

تحقیق کنید و رقیب های خود را ببینید ، گاها نیازی نیست از طراح یک طرح پیچیده و عجیب و غریب و نا واضح درخواست کنید ، گاهی اوقات یک طرح ساده شگفتی بالایی ایجاد می کند .

در مجموع صحبت های صورت گرفته ، پارسی طرح ایرانیان در حال ایجاد تنوع در طراحی های گرافیکی در کشور است و پیش از انجام هرگونه استفاده از خدمات طراحی خود پیشنهاد میکنیم وبلاگ سایت پارسی طرح ایرانیان را بخوانید .

 

چگونه با طراحی بهینه بازخورد بنر های تبلیغاتی را بالا ببریم

چگونه با طراحی بهینه، بازخورد بنر های تبلیغاتی را بالا ببریم
مقاله های ما امروزه معمولاً منظور از بنر های تبلیغاتی ‌این است که در سطح وب استفاده می‌شود. این بنرها معمولاً پیام خود را در قالب طرحی هنرمندانه از تصاویر و متون و برای اهداف تبلیغاتی بیان می‌کند. این تصاویر معمولاً در سر صفحه یا پانوشت یک وب‌سایت به نمایش درمی‌آیند.

درگذشته آموزش‌های روش‌های تبلیغات اینترنتی، پیشرو بودند ولی اکنون اکثریت کاربران  اینترنت
از آنها تنفر داشته و به‌مانند پیشینه قدیمی و مبتنی بر متن خود، از سوی برخی کاربران و مرورگرهای اینترنتی
تلاش به عدم نمایش آنها می‌شود، ولی بااین‌حال آنها هنوز نقش مهمی را در تبلیغات اینترنتی داشته و همواره به
عنوان راهکارهای حصول اطمینان از تأثیرگذاری بصری (به خاطر داشته باشید همه این موارد راهکارهایی جهت
جذابیت و جذب سریع آن  تبلیغ در نگاه اول است) دارای موفقیت هستند.

در این مقاله ما با بررسی چند طرح از طراحی بنر های تحت وب جذاب و چشمگیر را به شما نشان داده و در مورد آنها توضیحاتی ارائه میکنیم

پررنگ کردن لوگو در بنر های تبلیغاتی
لوگوی خود را با نمایش  زیبا و قرار دادن آن در مرکز بنر خود، پررنگ جلوه بدهید.

 طراحی بنر تخت یا فلت !
طراحی‌های تخت ، ماندگار و زیبا هستند و استفاده از این نوع طراحی‌ها در بنر به آن زندگی می‌بخشد.طراحی های مبتنی بر نوشته کمک به جذب بیننده می­کند. اگر شما می­خواهید چیزی را پررنگ جلوه بدهید، متنی را بالای آن قرار دهید.با افکت مات (بلور) به کار خود جلوه بدهید
این افکت در رابط کاربری برنامه‌ها زیاد دیده می‌شود، پس چرا استفاده از آن‌ها را به این‌گونه طراحی‌ بنرهای تبلیغاتی بست ندهیم؟
به عنوان مثال استفاده از افکت بلور در کار بالا، می‌تواند لوگو و یا عنوان شما
را به‌سرعت پررنگ‌ تر جلوه داده و همچنین این کار به طراحی شما کمی عمق اضافه می‌کند.

 از حالت پنجر­ه­­ ای استفاده کنید.
این ها ابزارهایی برای نظم‌بخشی به‌کار و تسهیل طراحی هستند. در طراحی اولیه شاید چند دقیقه
وقت شما را بیشتر بگیرند ولی در پایان صرفه‌جویی زیادی در زمان پایان بردن کارخواهید نمود و از قدرت تأثیرگذاری بالایی برخوردارند.

نگویید! نشان بدهید!
به میلیون‌ها روش می‌توان یک محصول را معرفی کرد، ولی اگر مخاطبین شما، آن را نبینند، آن را نخواهند خرید. تبلیغ خود را با یک عکس عالی از محصول که همه ویژگی‌های آن را نمایش می‌دهد همراه کنیدو در طراحی بنر استفاده کنید.

چگونه با طراحی بهینه، بازخورد بنر های تبلیغاتی را بالا ببریم

منبع : http://www.tarhina.com/

بیلبورد و نقش آن در تبلیغات محیطی و تبلیغات شهری

بیلبورد چیست ؟

بیلبورد یک رسانه و ابزار برای اطلاع‌رسانی است. طبق تعریفی که در دیکشنری‌ها آمده، بیلبورد یک صفحه‌ایست که بر روی دیوار نصب می‌شود، ماموریتی برای اطلاع‌رسانی دارد، آگاهی می‌دهد و مطلبی را می‌رساند. در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم نیازهای اجتماعی و فرهنگی ایجاب می‌کرد که یک چنین ابزاری بوجود بیاید. در نتیجه می‌توانیم بگوییم بیلبورد ، بدنبال رفع نیازهای جامعه به مدد کار تبادل اطلاعات در سطح جامعه آمد.

اگر تاریخ را نگاه کنیم ، می‌بینیم که درفاصله جنگ اول و دوم جهانی ، نقش بیلبورد در تبلیغات جنگ خیلی شاخص و قابل تامل است. در آلمان ، در تبلیغات سیاسی که منجر به روی کار آمدن نازی‌ها شد ، نقش بیلبورد انکار کردنی نیست. زمان جنگ هم غیر از رسانه‌های دیگر مثل رادیو ، بیلبورد در تهیج و تشویق مردم نقش مهمی داشت و اطلاع‌رسانی خیلی موثری در مسائل مربوط به جنگ داشت. در کتاب‌های تاریخ بیلبورد هم می‌بینید که این رسانه در زمان جنگ چه ابزار قدرتمندی بوده است.

بعد از جنگ هم نقش بیلبورد در بخش‌های سازندگی و اقتصادی و . . . دیده می‌شود و می‌بینیم که در تبلیغات تجاری و فرهنگی جایگاه مشخصی پیدا می‌کند. بیلبورد خبر می‌دهد ، آگاه می‌کند ، کالا را می‌فروشد ، مردم را به شرکت در مسائل اجتماعی ترغیب می‌کند و مطالب دیگر…

که ابتدا در تهران و سپس در شهرهای دیگر مانند ،مشهد – اصفهان – شیراز و … و حدوداً ۱ الی ۲ سال است که پروژه بیلبورد پایه کوتاه ایجاد و سپس در سطح شهر مشهد شروع به کار کرد.

بیلبورد اغلب در اتوبانها – جامع ها – میادین – فرودگاه ها – راه آهن و ایستگاه های موقتی عابرین پیاده و وسایل نقلیه – ترمینال ها – چراغهای راهنمایی – ایستگاه های اتوبوس .

سایز بیلبورد

اندازه بیلبورد که معمولا در اندازه های استاندارد ۳ * ۲ – ۵ * ۳ – ۷ * ۲ – ۹ * ۷ متر میباشد که قطع بیلبورد های پایه کوتاه ۳*۲ است و با توجه به حالت های مختلف در اندازه های متغیر نصب میشود .

 مراحل نصب و ساخت یک بیلبورد

برای نصب یک بیلبورد در مراحل اولیه ابتدا باید مکان یابی بود و تمام نقاط شهر را به لحاظ تبلیغاتی و موقعیت مناسب محیطی و تبلیغاتی مورد بررسی قرار داد . و بعد از تحقیقات محل مورد نظر را انتخاب نمود . سپس در وحله بعد باید از سازمان زیباسازی مکان مورد نظر را اجاره کرد و محل مورد نظر را از این سازمان برای مدت زمان معلومیاجاره کرده و سپس سازه بیلبورد را در آن قسمت بنا نهاده که اغلب سازمان زیباسزی از اجاره را به صورت سالیانه دریافت نموده.

که اغلب شهرداری مربوط به امور تبلیغات تحت نظر قرار میگیرد . که میتوان با بازاریابی مناسب سازه را با بیلبوردهای مختلف پر نمود در صورت پر نبودن سازه اجاره گرفته خواهد شد .

حال پس از اینکه سفارش یک بیلبورد داده شد . قرار داد بین آن سازمان مورد نظر و شهرداری قرار گرفته که این مدت قرار داد ممکن است بین سه ماه تا یک ماه باشد .

که اغلب بیلبوردهای بزرگ را سه ماه و بیلبوردهای کوچک را ۱ ماه قرارداد بسته . به عنوان مثال یک بیلبورد ۱۴۰ متری دور میدان پارک به مدت سه ماه قرار داد بسته و مبلغ ۱۵ تا ۲۰ میلیون پرداخت میشه . و بیلبوردهای کوچک دور میدان ملک آباد در یک سال قبل یک تا۵/۱ میلیون تومان قرارداد بسته.

البته در این میان به انواع بیلبوردها اشاره میکنیم که هر کدام بسته به نوع قیمت های مختلفی خواهند داشت..

 انواع بیلبورد

بیلبوردهای سه بعدی = این بیلبوردها از پرسپکتیو های مجازی استفاده میکند ، قابلیت انعطاف پذیری بسیار دارند اما صرف نظر از هزینه بسیار زیاد فضای مناسب نیز نیاز دارند به همین دلیل در تمام فضاها کاربرد ندارند .

بیلبودرهای حجمی : این بیلبوردها از تلفیق کلیه روشهای قبل به اضافه احجام واقعی به صورت مجسمه گونه که گاهی اوقات حتی با تحرک هستند تهیه میشوند البته از این بیلبوردها هنوز در کشور ما باب نشده است .

بیلبوردهای فرمیک : اینگونه بیلبوردها دقیقاً مانند بیلبوردهای سالم هستند یا با دست اجرا میشوند و یا با پرینتورهای بزگر از طرح پرینت گرفته میشود و نصب میگردد . فقط تفاوت در این است که پایه این بیلبوردها هر یک فرم خاصی است و به صورت ساده نیستند که اغلب بصورت بیضی شکل در مشهد اجرا میشود .

عوامل موثر در اجرا بیلبورد 

قطع تابلو : قطع تابلو در ارائه پیام و چگونگی ارائه نقش مهمیدارد و بستگی به محلی دارد که تابلو در آن صب میشود . تبلوهای تبلیغتی در همه جا نصب میشوند در میادین ، بزرگراه ها ،پیاده روها فرودگاهها ، مترو ،زیرگذر و … پس طبیعی است که هر یک از این موارد قطع خاصی را می طلبد .

سادگی : در یک آگهی تبلیغتی تا جای ممکن باید از سادی تبعیت شود و حد االمکان از شلوغی پرهیز کرد . چرا که شلوغ بودن یک آگهی تبلیغتی از فاصله دور باعث عدم رسانایی بموقع و کافی بیننده میشود . مخصوصاً در مناطقی از شهر که رفت و آمد زیاد است و ترافیک باال دارد زیرا تا هنگامیکه بیننده بخواهد مفهوم کار را درک کند از آن مکان عبور کرده و پیام را نمیگیرد

زمان :

زمان در رساندن پیام نقش فوق العاده ای دارد و در آگهی های تجاری زمان خیلی کم در نظر گرفته میشود . در مقابل کسر زمان رنگ وارد عمل شد و جبران کمبود زمان را میکند . در واقع یک طرح باید در نظر داشته باشد که پیام را در حداقل زمان به بیننده انتقال نماید .

رنگ :

به دلیل بزرگ بودن قطع کار سطح کار هرچه بیشتر باشد در رساندن و درک بهتر پیام نقش بسزایی دارد . همچنین نوع رنگ نیز باید مورد توجه باشد این را در نظر داشته باشید که هررنگ از لحاظ روانی عکس العمل متقاوتی دارد و اگر در موقع مناسب از رنگ مناسب نیز استفاده شود تاثیر کابسیار باال خواهد بود

مقیاس :

اندازه شکلها و عنواین یک تابلو با هم هماهنگ باشند این هماهنگی را مقیاس میگویند . هر نوشته و شکلی برای قطع همان تابلویی که برایش در نظر گرفته اند مناسب است و ممکن است همان عناوین برای تابلویی با قطع دیگر مناسب نباشد ، پس باید در طراحی تابلوهای پیام رساندن مقیاسها را در نظر داشت

موقعیت مکانی :

موقعیت مکانی بسیار مورد اهمیت است . یک تابلو باید با افرادی که آن را میبینند تناسب و هماهنگی داشته باشد . مردم تابلو را به عنوان بخشی از محیط اطراف مشاهده میکنند . مگر آنکه اطالعات ضروری در خود داشته باشد و این بر عهده طراح است که بفهمد طرح تا چه اندازه توانسته است در رقابت با محیط موفق بوده تا توجه همان را جلب کند و خوانده شود یک تابلو باید طوری قرار بگیرد که در دامنه دیده بیننده باشد.

دامنه دید معموالً بصورت افقی ۶۰ درجه و عمودی ۳۰ درجه است که خارج از این محدوده محو دیده میشود

هماهنگی با محیط و ارتباط با معماری :در طراحی یک تابلوی تبلیغاتی باید توجه داشت تا طوری طراحی شود که عدم زیبایی آن موجب لطمه زدن با فضای شهر نشود . در واقع یک تابلو باید از لحاظ زیبایی با محیط هماهنگی داشته باشد.

بعبارتی دیگر ،تابلو مکمل فضای شهر و معماری شهری میباشد . نکته دیگری که مورد توجه است این است که تابلو در نقطه ای از شهر قرار بگیرد که چشمگیر باشد و باعث توقف چشم روی آن شود .

قرار گرفتن تابلو در محیطی مناسب باعث میشود که پیام به نحو گیرایی منتقل شود . پس زمینه نیز در ارائه طرح نقش بسزایی دارد . پس زمینه میتواند محیط شهری – روستایی – فضای داخلی یا خارجی بنایی و … باشد و طراح باید عواملی چون فضا ، نور و حرکت را در نظر بگیرد

فصول سال :

تغییر فصول سال با تغییرات رنگی همراه است و از آنجا که طرح گرافیکی در چرخه طبیعت قرار داد ،طراح باید برای رعایت تناسب و تغییر رنگهای فصل تدابیری بیندیشد و نوع تبلیغات قرار گرفته در خیابانها نیز در فصول سال نیز تغییر میکند مثالً در فصل زمستان هیچ گاه تبلیغ یک کولر گازی در خیابان ها دیده نمیشود . و همچنین در تابستان نیز تبلیغ بخاری دیده نمیشود

حرکت :

حرکت و جهت دید بیننده از دیگر عواملی است که حتما باید در نظر گرفته شود و گاه میتوان از این عامل برای جذابیت های بصری استفاده کرد . در جایی که سرعت زیاد است باید شکل طرح و حروف را مد نظر داشت که کادر افقی کشیده برای جاهایی با سرعت باال مناسب است

مردم پسند بودن : طراح باید همیشه در نظر داشته که کارش دارای ویژگی مردمیبوده و با فرهنگ مردم جامعه هماهنگی داشته باشد . استفاده از سمبلهایی که در جامعه برای عموم شناخته شده است در تاثیر گذاری پیامیکه مورد نظر است بسیار مفید میباشد . همچنین شناخت سمبلهای رنگی برای طراح امری ضروری است . زیرا در هر جامعه ای رنگ را براساس موضوعات سمبل قرار میدهند مثال در فرهنگ ما ،رنگ قرمز نشانه شهادت و شهادت طلبی است

جنبه های گرافیک محیطی بیلبورد 

یک گرافیک محیطی میتواند جنبه های مختلفی داشته باشد .

جنبه اطلاع رسانی و یا حالت تاکید و یا هشدار نسبت به موضوعی داشته باشد

جنبه فرهنگی داشته باشد . مانند تبلیغات شهری در مورد تئاتر و سینما و غیره

جنبه آموزشی داشته باشد .

جنبه تبلیغاتی داشته باشد

– جنبه اجتماعی داشته باشد . مانند تبلیغات بر علیه مصرف سیگار در سطح شهر

جنبه زیبایی و هنری و صرفاً زیباسازی محیط را داشته باشد

تعادل ، تناسب و تاکید و تداوم وحدت و تنوع اصول یک سازمان بندی درست هستند رنگ ، نور ،شکل ،خط ، نقطه ،سطح ،بافت و فضا به کمک آنها میایند تا اثری مطلوب و زیبا پدید آید .

بیلبورد و طراحی بیلبورد

بیلبورد خبر می‌دهد، آگاه می‌کند، کالا را می‌فروشد، مردم را به شرکت در مسائل سیاسی،اجتماعی و … ترغیب می‌کند؛ و …

در بسیاری از کشورها، تخته‌های آگهی به مردم کمک می‌کنند تا جایی برای غذا خوردن، خوابیدن یا تهیه بنزین پیدا کنند، به خصوص در جایی مانند آمریکا، با بزرگراههای متعدد و مسافتهای طولانی و خالی از سکنه بین شهری، وجود چنین تابلوهایی برای مسافرین غریب و خسته، نعمتی است. از طرفی تابلوهای آگهی، به بسیاری از شرکت‌ها و دارندگان صنایع مختلف کمک می‌کنند و وجود این تابلوهای بزرگ، برای شرکت‌ها و تجارت‌های نوپایی که قادر به پرداخت هزینهٔ تبلیغات تلویزیونی نیستند، بسیار مفید بوده است. در مقایسه با قیمت تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و کم نتیجه بودن تبلیغات در داخل مجلات و روزنامه‌ها، بیلبورد، می‌تواند با هزینه کمتر، بیشترین تعداد مخاطب را داشته باشد.

تابلوهای آگهی‌دهنده چند نوعند: یکی آن‌هایی که در مکان‌های بزرگ مثل بزرگ‌راه‌ها نصب می‌شوند که عمدتاً مستطیلی هستند. دوم آن‌هایی که در پیاده‌روها نصب می‌شوند که چون فضای کمتری وجود دارد قطعشان عمودی است و سوم تابلوهایی که در راهروها یا آسانسورها و… نصب شده است.

باید توجه داشت که قطع کار در نوع طراحی می‌تواند اثر داشته باشد. مثلاً در تابلوهای بزرگ که به آنها بیلبورد هم می‌گویند احتیاج نیست که حتماً رنگ‌هایی با کنتراست (تضاد) زیاد داشته باشیم. نکته دیگر این است که ما در میادین یا پارک‌ها تابلوهایی می‌بینیم که خیلی حساب شده هم هستند ولی متاسفانه استفادهٔ نادرست از قطع‌های متفاوت و هم استفاده از داربست‌هایی نامناسب‌تر باعث سردرگمی بیننده و از بین رفتن سلامت بصری آن‌ها می‌شوند.

نکتهٔ بعدی این است که رساندن پیام در زمان کم، ارزش زیادی دارد. بخاطر همین موضوع نباید در پوسترها و تابلوهای تبلیغاتی از عناصر تصویری زیادی استفاده کرد، مخصوصا در بزرگراه‌ها و مکانهای شلوغ، چون کسی که سوار ماشین است تا بیاید مفهوم تابلو را در آن شلوغی درک کند، عبور کرده و رفته است.

منبع : http://www.tarhina.com/

تعمیرات پاکشوما و آبسال

یکی از اقداماتی که اورژانس سرویس در ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی ارائه نموده است، تاسیس نمایندگی تعمیرات پاکشوما و نمایندگی تعمیرات آبسال است که این امکان را برای دارندگان لوازم خانگی پاکشوما و آبسال فراهم کرده تا بدون نگرانی از بابت خرابی وسایل خود، تعمیرات لوازم خانگی از این برند را به نمایندگی تعمیرات پاکشوما بسپارند.

هدف نمایندگی تعمیرات پاکشوما و آبسال

با توجه به این که پاکشوما و آبسال دوتا از برندهایی است در زمینه تولید وسایل برقی اخیرا فعالیت بیشتری داشته و توانسته است انواع بیشتری از وسایل برقی را تولید کند لذا باید در کنار افزایش فعالیت خود در زمینه تولید، خدمات پشتیبانی پس از فروش را از طریق نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز به مشتریان خود ارائه کند. تا خریداران این برند، از این بابت نگرانی نداشته باشند.

برای این منظور اورژانس سرویس از طریق راه اندازی تعمیرگاه مجاز پاکشوما و آبسالاین امکان را فراهم نموده است که شما به تعمیرکار متخصص تعمیر دسترسی آسان داشته و شرایط تعمیرات در منزل شما در اسرع وقت فراهم باشد.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر پاکشوما

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال

منبع : تبلیغات سبز

سایز های استاندارد بنر های تبلیغاتی

سایز های استاندارد بنر های تبلیغاتی ! بنر های تبلیغاتی در سطح اینترنت در سایز های مختلفی طراحی و ساخته می شوند. در این مطلب ما قصد داریم که سایز بنرهای پر کاربرد و استاندارد را به شما معرفی کنیم تا شما در طراحی بنر های مختلف به مشکلی بر نخورید پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

معرفی انواع اندازه های طراحی بنر تبلیغاتی

در طراحی بنر تبلیغاتی باید حتما سایز را در نظر گرفت و سایز در این نوع بنر براساس مقیاس پیکسل محاسبه می شود و هرچه تعداد پیکسلها در عرض یا ارتفاع بیشتر باشد باعث بزرگتر شدن اندازه بنرتبلیغاتی خواهد شد و در نتیجه حجم بنر که براساس کیلو بایت هست بیشتر خواهد شد

سایز های استاندارد بنر های تبلیغاتی !  طراحی بنر تبلیغاتی که گروه طرحینا مبدع آن هست بنر موشن گرافیک می باشد که در عین زیبایی و دارای انیمیشن های مرتبط با سناریو بنر دارای حجم استاندارد برای تبلیغ در وب می باشد در همین مقاله نمونه ای از این نوع طراحی بنر پیوست شده است
باید این نکته را در نظر داشت که حجم قایل قبول برای طراحی بنر تبیلغاتی برای تبلیغ در اکثر وبسایت های تبلیغاتی حدود ۱۰۰ کیلو بایت هست
البته در طراحی بنر باید به سایزهای استاندارد طراحی که در همین مطلب به سایزهای استاندارد طراحی بنر هم اشاره خواهیم کرد توجه نمود
اندازه بنر های استاندارد به صورت جدول:

بنر های مستطیلی
مستطیل متوسط               ۲۵۰ * ۳۰۰
مستطیل عمودی               ۴۰۰ * ۲۴۰
مستطیل بزرگ                   ۲۸۰ * ۳۶۶
مربع مستطیل                   ۴۵۰ * ۱۸۰
مستطبل افقی                 ۱۰۰ * ۳۰۰
مستطیل افقی بزرگ          ۳۰۰ * ۷۲۰

بنر های دکمه ای
بنر کامل                   ۶۰ * ۴۶۸
بنر نیمه                    ۶۰ * ۲۳۴
بنر ریز                       ۳۱ * ۸۸
دکمه                        ۹۰ * ۱۲۰
دکمه                        ۶۰ * ۱۲۰
بنر عمودی                 ۲۴۰ * ۱۲۰
بنر بزرگ                     ۹۰ * ۷۲۸

بنر های مربعی
بنر مربعی                  ۲۵۰ * ۲۵۰
بنر مربعی                  ۱۲۵ * ۱۲۵

بنر های بزرگ
بنر بزرگ                     ۶۰۰ * ۱۶۰
بنر بزرگ                     ۶۰۰ * ۱۲۰
بنر بزرگ                     ۶۰۰ * ۳۰۰

منبع : tarhina.com