واشر سر سیلندر sevenstar برای سمند و پژو و پارس

واشرسرسیلندرsevenstar باکیفت ترین واشرسرسیلندر مسی سمند و پژو و پارس تک سوز و cng اصل ترکیه دراستان خوزستان شهرستان رامهرمز.

تنها واشری که تضمین عمر موتور شما را به سه برابر افزایش خواهد داد واشر سرسیلندرsevenstar مسی اصل ترکیه میباشد با بهترین نوع دونیت نسوز و یک لایه مس و دهنه های مسی، که لایه مس جلوگیری میکند از پوسیدگی و زنگ زدگی واشر ، و دهنه ها که در تمام واشر های موجود در بازار جنس فلز میباشد که باعث زنگ زدن و پوسیدگی خواهد شد .
اما در واشر مسی به دلیل مس بودن هرگز زنگ نمیزند و نمیپوسد و حرارت موتور را کنترل میکند و از گرم شدن بیش از حد و سوختن جلوگیری میکند .به دلیل دمای حرارت بسیار بالا در خودرو پژو و سوختن زیاد واشر که هر بار ملزم به اجرت و پرداخت هزینه مکانیک و لایه بردارید از سرسیلندر خواهد شد.


با واشر مسی این هزینها به حداقل میرسد و سیلندر خودرو عمر سه برابری را خواهد داشت.موجودی تک سوراخ ودوسوراخ سه سوراخ ارسال به کل کشورفروش به صورت تکی وتعداد
مفتخربه ارائه محصول بدون واسطه درسطح کشورهستیم.
همراه: ۰۹۱۶۶۹۲۰۲۳۴ (اکبری)

منبع : تبلیغات سبز

بررسی اجمالی تبلیغات بنری مک

به احتمال فراوان در گشت و گذار های روزمره خود در اینترنت با بنر هایی که در آنها از دو دگمه فراخوان استفاده شده است برخورد کرده اید
معمولا این بنرها در فضای بنر خود دو موضوع را انتشار میدهند,برای درک بهتر موضوع , دگمه های تخفیف و خریدو یا  دانلود محصول رایگان و تجاری حال استفاده کردن از این ترفند دو حالت را در پیش دارد:

۱. شما میتوانید در طراحی این نوع بنر ها از یک دگمه فراخوان
استفاده بکنید اما در صفحه فرود باید اطلاعاتی راجع به هر دو روش گنجانده شده باشد

۲.در حالت دوم طراحی بنر شما میتواند به این گونه باشد که برای
هر کدام از خدمات خود یک دگمه فراخوان ایجاد شده باشد مانند دگمه  دانلود رایگان
و دگمه خرید که اطلاعاتی راجع به صفحه فرود هر کدام بر روی دگمه ها گنجانده شده است

تصاویر بالا متعلق به یک برنامه پست های الکترونیکی مک میباشد
که به زیبایی هر چه تمام تر طراحی شده اند و از رنگ های جذب کننده بهره برده است .
همانطور که مشاهده میکنید این طراحی بنر از شیوه شماره دو استفاده کرده است و
خدمات خود را که شامل خرید و دانلود میباشد را  در معرض نمایش گذاشته است
قابل ذکر هست که این دو طراحی متعلق به وب سایت این برنامه میباشد و در تصویر دوم هم از همان دگمه های بالایی استفاده شده است
به این نکته مهم دقت بکنید بسیاری از مردم فکر میکنند که کال تو اکشن فقط در طراحی بنر قابل استفاده است
اما در حقیقت کال تو اکشن یک دگمه فراخوان است که در اکثر طراحی ها مانند  ( تصاویر – وب سایت ها – طراحی بنر  و……)  مورد استفاده  واقع میشوند .

منبع : http://www.tarhina.com/

فونت مناسب در بنر های متحرک تبلیغاتی

فونت مناسب در بنر های متحرک تبلیغاتی – در طراحی بنر آیتم های زیادی وجود دارند که مهم بوده و به استاندارد بودن یک طرح بنر کمک میکند . ما در بخش آموزش طراحی بنر به نکات متعددی اشاره کرده ایم که با مرور این نکات و خواندن مطالب به یک دانش کافی و کامل در حوزه تبلیغات بنری دست پیدا خواهید کرد .

در روزهایی که شاهد روند چشم گیر نمایش تبلیغات اینترنتی هستیم ، که بخش عمده ی اینگونه تبلیغات آنلاین از طریق بنرهای متحرک گیف صورت میگیرد . اهمیت به موضوع استاندارد بودن یک طرح تبلیغاتی را نباید به آسانی نادیده گرفت و همچون گذشته نسبت به آن بی تفاوت باشیم . تبلیغات آنلاین روند رو به رشدی را دنبال می کند ، هر روز حرفه ای تر ، هوشمند تر و جذاب تر می شود . نقش آن در بین مخاطبان و تبلیغات دهندگان مهم تر از گذشته شده است . از همین رو توجه به نکات مهم و پرداختن به استاندارد سازی تبلیغات کمک بزرگی به صاحبان کسب و کار و آینده تبلیغات خواهد داشت .

فونت در بنر تبلیغاتی

یکی از مهمترین آیتم های لازم به توجه در آگهی های اینترنتی و تبلیغات متحرک آنلاین دقت در انتخاب فونت فارسی و گاها انگلیسی می باشد . چرا که دور از ذهن نیست که یک متن درصد قابل توجهی از فضای یک بنر را به خود اختصاص می دهد و نقش بسیار مهم در بنر دارد .

به همین دلیل اگر بخواهیم یک متن تبلیغاتی را از طریق Banner  به صورت یک شعار یا پیام تبلیغاتی به مخاطبان و بیننده خود انتقال دهیم . نباید به سادگی از این موضوع بگذریم .

۴ نکته متنی در بنر
۱-انتخاب فونت

۲-اندازه فونت

۳-جایگاه و محل قرار گیری متن

۴- رنگ متن

۴ موردی که در بالا به آن اشاره کردیم ، اساسی ترین ویژگی و نکات برای استفاده صحیح متن در طرح banner  می باشد . که اگر این ۴ گزینه در کنار یکدیگر و به صورت مناسبی استفاده شود ، در بدترین حالت نیمی از راه را به خوبی پیش رفته اید و باید در نیمی دیگر به عناصر و خلاقیت در طراحی  بپردازید .

در انتخاب فونت در بنر نظرات و سلایق گوناگونی وجود دارند ، افراد برای انتخاب یک فونت فارسی یا انگلیسی ایده های مختلفی در ذهن دارند و این مساله باعث می شود که انتخاب ها شبیه به یکدیگر نباشد . اما در تیم طراح من با توجه به تجارب کسب شده و ارائه طرح های متعدد تبلیغاتی و بررسی نتایج آن ها ، به این نتیجه دست پیدا کرده ایم که هر طرح بر اساس موضوع ، درخواست مشتری محترم و … دارای چارچوبی نا معلوم است و جدا از یک استاندارد اولیه موارد ذکر شده هم در انتخاب فونت و ایده پردازی در طراحی موثر هستند .

اما به طور ثابت و بر اساس تجربه ، با وجود هزاران فونتی که در اختیار ما وجود دارد ، ما در طراحی از چند فونت استاندارد بهره میگیریم و از بسیاری از فونت های موجود استفاده نمیکنیم . به این دلیل که یک فونت باید ویژگی هایی درون خود داشته باشد و به یک استاندارد برای استفاده در بنر گیف برسد .

در نظر داشته باشید ، این موضوع دلیلی بر غیر قابل استفاده بودن آن نیست ، بلکه صرفا در تبلیغات آنلاین متحرک کمتر کاربرد دارند .
در مثال :

یک فونت باید در وهله اول ، خوانا باشد . بطوری که در کوتاه زمان ممکن ( چند ثانیه ) متن شما توسط بیننده خوانده و به یک درک ابتدایی برسد . طبیعی است برای انتقال مفهوم و پیام درست تبلیغاتی صرفا یک فونت اثر گذار نخواهد بود و عوامل دیگری در Banner نقش دارند که بیننده را به درک درست برسانند . اما Font مناسب نقش کمی هم در این بین ندارد .

اندازه فونت در بنر

فونت مناسب در بنر های متحرک تبلیغاتی – نمیتوان اندازه ی مشخصی را ذکر نمود ، به این دلیل که هر بنر در ابعاد مختلفی طراحی میشود ، این متغییر بودن به طوری کلی فرم طرح را تغییر می دهد و همین موضوع سبب ثابت نبودن اندازه خواهد شد و طراح با توجه به تجربه و استاندارد هر سایز اندازه ای را تعیین می کند .

پرکاربرد ترین فونت های حال حاضر 

در حال حاضر می توان به چند فونت اشاره نمود که در بین سایر از کاربرد پذیری بیشتری برخوردار هستند و شاهد استفاده از آن وسعت زیادی از طرح ها و آگهی های اینترنتی هستیم که به ترتیب می توان به این موارد اشاره داشت :

۱- ایران سنس

۲- سری بی یکان

۳- بی رویال

نتیجه گیری :

الزامی به استفاده از تمام فونت های موجود فارسی و انگلیسی وجود ندارد ، بلکه معیار تعیین را بر حسب استراتژی بنر و طرح خود انتخاب تا بر این اساس آن به یک هارمونی مناسب و دقیق برسید و نتیجه ی خوبی برای شما به همراه داشته باشد .

منبع : https://taraheman.com/

بازار بی ثبات چاپ و تبلیغات

کشورمان در سال جاری ، مشکلات اقتصادی بی شماری را پشت سر می گذارد . این مشکلات نه تنها به یک بخش ، بلکه در جنبه های مختلف تاثیر گذار بوده است . در صنعت چاپ و تبلیغات این مساله به آشکار قابل مشاهده بوده و عدم ثبات در قیمت ها مشکلات فراوانی را برای این صنعت ایجاد کرده است .

چیزی که بیش از موردی در این بی ثباتی تاثیر گذار است ، عدم قیمت مناسب و متغیر بودن قیمت موارد اولیه از جمله کاغذ در این صنعت به شمار می رود . تغییر قیمت ها به صورت روزانه و حتی ساعتی در بازار فعلی تبلیغات سبب شده است تا بسیاری از دفاتر چاپ و تبلیغات با مشکلات زیادی رو به رو شوند و طبیعی است که این مساله در خرید مشتریان طراحی و چاپ تاثیر بسیاری دارد .

گاها تغییر قیمت را می تواند به صورت اندک شاهد بود ، ۱ تا ۳ درصد ، اما هنگامی که این مقدار به ۱۰۰ تا ۲۰۰ % افزایش پیدا میکند ، مشکلات متعددی برای مشتریان و دفاتر تبلیغاتی و همچنین مرکز اصلی این ارائه دهنده سرویس یعنی چاپخانه ها ایجاد میکند .
با این حال باید منتظر ماند و دید که آیا طی روزهای آتی این مشکلات تا چه میزانی قابل حل خواهد بود . چرا که روند ادامه دار این موضوع می تواند به یک مشکل جدی در حوزه تبلیغات و چاپ شود .

شاید در حوزه طراحی تفاوت زیادی به چشم نخورد ، اما هم اکنون شاهد رشد قیمت ها در تمامی بخش ها هستیم . این روند افزایش گاها محسوس و گاها چشمگیر خواهد بود .

کاهش بی سابقه ی مشتریان چاپ

هنگامی که بازار به شکل در می آید ، دور از ذهن نیست که قدرت خرید مردم کاهش می یابد و یا میزان ریسک خرید را افزایش میدهد . این کاهش را می توان به میزان ۵۰ تا ۷۰ درصد نسبت گذشته بدانیم .

از سوی دیگر این بی ثباتی و تورم نا متعادل باعث شده که صاحبان کسب و کار که عموما کسب و کار های نوپا را شامل می شود از راه کارهای گوناگون و غیر استاندارد برای تبلیغات خود استفاده کنند .

باید منتظر ماند و دید که این روند به شکلی پیش می رود و آیا تبلیغات روند رو به رشد به خود می گیرد یا خیر .

منبع : https://taraheman.com/

چرا خرید بیمه عمر پاسارگاد توصیه می شود؟

خرید و استفاده از بیمه عمر برای هر فرد درهر سن و موقعیت اجتماعی می تواند مفید و مناسب باشد. اما مزایای ویژه خرید و استفاده از این بیمه چیست؟

مساله مهم خرید بیمه عمر ، تامین آتیه و سرمایه گذاری است. شما با پرداخت حق بیمه به طور غیر مستقیم در پروژه های مختلف عمرانی، رفاهی، خدماتی و غیره سرمایه گذاری کرده و به طور سالیانه سود پول خود را دریافت خواهید کرد. نکته مهم راجع به این سرمایه گذاری آن که این سرمایه گذاری کاملا بدون ریسک بوده و شما تحت هر شرایطی سود پول خود را دریافت خواهید کرد. با خرید اینترنتی بیمه عمر پاسارگاد از وب سایت ما می توانید به راحتی بیمه عمر خود را درب منزل تحویل بگیرید و از خدمات بیمه عمر و همچنین بیمه SOS ما بهره مند شوید.

حتی برای اشخاصی که به دنبال فرصت شغلی هستند هم صفحه ای اختصاصی با نام درخواست نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد در نظر گرفته شده است.