طراحی بروشور موثر در کسب و کار

طراحی بروشور موثر در کسب و کار

طراحی بروشور موثر در کسب و کار موجب جلب توجه کامل مشتریان بالقوه می شود. قطعات متنوعی از اطلاعات چاپ شده که برای ترویج تمام محصولات و خدمات شرکت بکار می روند. بروشور ها در چاپ فله ای ارائه می شوند و با توجه به افزایش تعداد چاپ، هزینه هر بروشور کاهش می یابد. کیفیت طراحی بروشور، محتوا، تصویر، نوع کاغذ و جوهر از عوامل کلیدی در تعیین اثربخشی بروشور می باشند.

۲ مزیت اساسی طراحی بروشور موثر در کسب و کار

۲ مزیت اساسی طراحی بروشور موثر در کسب و کار وجود دارد که برای هر کسب و کاری سودمند است.

۱٫     اعتبار: شناخته شدن شما به عنوان یک شرکت واقعی

۲٫     صرفه جویی در زمان: مخاطبان و خوانندگان نیاز به کلیات چاپ شده برای بردن به خانه و خواندن آن ها در اوقات فراغت خود دارند همچنین ازین طریق می توانید آن ها را به وب سایت خود هدایت نمایید و این موجب صرفه جویی در زمان شما و مخاطبان شما خواهد شد.

طراحی بروشور همچنین تبلیغات دیگر را تحت پوشش قرار می دهد. از جمله ارسال ایمیل مستقیم و تبلیغات آنلاین. همچنین می تواند به عنوان یک ابزار فروش توسط توزیع کنندگان مورد استفاده قرار گیرد. یک بروشور خوب در کوتاه مدت موجب فروش می شود.

نکات طراحی بروشور موثر در کسب و کار

در بیان نکات طراحی بروشور موثر در کسب و کار به این موضوع می پردازیم که بروشور در واقع یک رزومه در یک فرم چاپ شده می باشد که می توانید آن را در میان مخاطبان خود پخش کرده یا برای مشتریان بالقوه خود ایمیل نمایید.

فرمت های بسیاری برای طراحی بروشور وجود دارد. اما مهم نیست چه فرمت یا طراحی برای بروشور خود انتخاب می کنید. هدف هدایت مشتریان بالقوه به کسب و کار شما می باشد.

۱٫     از عناصر موضوعی که با کسب و کار شما مطابقت دارند، استفاده کنید.

شامل یک موضوع یا زمینه گسترده، رنگ و ظاهر بروشور می باشد. اگر کسب و کار شما دارای یک طرح رنگ است، طراحی بروشور خود را مطابق با آن ایجاد نمایید. (ساخت بروشور رنگارنگ و غیر رسمی برای شرکت حقوقی مناسب نیست)

۲٫     ایجاد جذابیت بصری در طراحی پنل یا صفحه جلد بروشور

شامل لوگو، نام و شعار کسب و کار و یک عکس جذاب یا طرح گرافیکی. از قرار دادن اطلاعات زیاد در این بخش خودداری نمایید. جلد روی بروشور تنها در ترغیب مخاطبان برای انتخاب و رجوع به صفحات داخل آن مورد استفاده قرار می گیرد.

۳٫     قرار دادن اطلاعات تماس یا نقشه در جلد پشت بروشور.

این امر موجب سهولت یافتن شما توسط مشتریان می شود.

۴٫     یک تم برای هر یک از پانل های دیگر انتخاب نمایید.

برخی تم ها شامل توصیفی از محصولات مختلف، تاریخچه شرکت، سهم شرکت در نیکوکاری ها، رضایت نامه مشتریان یا لیستی از پرسش های متدوال است.

۵٫     گردآوری گرافیک جذاب برای هر بخش

ایجاد گرافیک منطبق بر موضوع و رنگ یک بروشور خلاقانه در هر بخش از آن، موجب ترغیب مخاطبان به ادامه مطالعه آن خواهد شد.

۶٫     قرار دادن CTA در حداقل یک پانل

شامل یک یا دو جمله دستورالعمل و راهنمایی مخاطبان است که دعوت به اقدام آن ها را شامل می شود.

حتما بخوانید :

یک پیشنهاد برای شما:

اصول طراحی بروشور

اصول طراحی بروشور

بروشور ها با کاربردی مشابه کاتالوگ می باشند که جهت معرفی محصولات و خدمات شما…

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *

چهار × 5 =