نوآوری در طراحی بروشور را فراموش نکنید!

نوآوری در طراحی بروشور را فراموش نکنید!

در طراحی بروشور می توانید اصول ساده و پیش پا افتاده ای که هر طراحی از آن استفاده می کند را به کار ببرید. اصولی که این قدر رایج هستند که بهتر است از ابزارهای آنلاین ورایگان موجود در وب برای طراحی بروشور استفاده نمود!
اما طراحی و گرافیک امری پیچیده است و نوآوری در آن هیچ گاه به پایان نمی رسد. اساسا افراد با استفاده از همین خلاقیت ها متمایز میشوند و طراحی بروشور آن ها برتر از رقبا میشود. زمانی که می خواهید سفارش طراحی بروشور دهید می توانید از قالب های از پیش آماده شده استفاده کنید که متداول تر هستند؛ اما اگر به دنبال کاری بدیع و تازه تر هستید می توانید سفارش طراحی بروشور خلاقانه دهید. در این امر طراحان خلاقیت را با کار خود می آمیزند و ایده های جدیدی را تولید می کنند. اگر در این زمینه فعالیت دارید هیچ گاه نوآوری در طراحی بروشور را فراموش نکنید!

به کارگیری نوآوری در طراحی بروشور

محدود کردن فونت ها در طراحی بروشور
در طراحی بروشور ابدا نیازی به استفاده از فونت های مختلف در هدینگ یا عنوان، ساب هدینگ یا زیرعنوان و قسمت بدنه متن ندارید. استفاده از فونت های مختلف را در طراحی بروشور های افراد مبتدی برای ارائه پورتفولیو بیشتر می بینیم.
سادگی را فراموش نکنید
یکی از مسائلی که باید در طراحی بروشور به آن توجه داشت سادگی است. هر چه قدر ایده ساده تر باشد جای بیشتری برای اعمال خلاقیت در آینده وجود دارد. اگر از همین الان به فکر ایده های عجیب باشید احتمالا وقت زیادی را از دست می دهید.
تنظیم شکل بروشور با میزان فضا
پیش از هر چیز باید فضای خود را تعیین کنید. باید بدانید بروشور شما در کاغذ A4 محدود میشود یا باید کاغذ بزرگتری را به کار گیرید. پس از آن شکل بروشور را تعیین کنید. شکل های رایجی برای طراحی بروشور پیشنهاد میشود. آکاردئونی شکل رایج بروشور است که به شکل های عمودی هم قابل تغییر است. کافی است کمی تفکر کرده و نوآوری در طراحی بروشور را فراموش نکنید!

یک پیشنهاد برای شما:

اصول طراحی بروشور

اصول طراحی بروشور

بروشور ها با کاربردی مشابه کاتالوگ می باشند که جهت معرفی محصولات و خدمات شما…

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *

سیزده + 2 =