کارت ویزیت به عنوان دیگر کارت های مورد نیاز کسب و کار و ابزار ایده آل برای تبادل اطلاعات تماس.
کارت ویزیت شامل :
• عنوان شغلی
• اطلاعات تماس تلفن، ایمیل و وب سایت
• پروفایل شبکه های اجتماعی
• فضای خالی

کارت ویزیت در مورد شما چه می گوید؟ آیا شما یک تجارت کامل هستید؟ آیا تازه کار و کمی آماتورید؟ کسب و کارتان قدیمی است؟ باهوش هستید یا بسیار حرفه ای؟ یا اینکه خجالتی بوده و دوست ندارید در مورد خودتان صحبت کنید. یک کارت ویزیت موثر و کارا بایستی قادر به پاسخگویی به این سوالات باشد:
• Job Title : عنوان شغلی بایستی به مخاطبان آنچه که هستید و آنچه انجام می دهید را منتقل کند.
• Contact Information :اعم از شماره تلفن، ایمیل رسمی شرکت، آدرس وب سایت و پروفایل رسمی شبکه های اجتماعی و حتی ساعات کاری شرکت را شامل می شود.
• White Space :حتما از فضای سفید و خالی در طراحی کارت ویزیت استفاده نمایید چرا که علاوه بر جلوگیری از شلوغی و عدم خوانده شدن مطالب مهم، موجب عدم خستگی چشم و استراحت بصری می شود و بر جذابیت کارت می افزاید. بعلاوه می توانید از پشت کارت خود برای چاپ تقویم، بیانیه یا موارد هم دیگر استفاده نمایید.
• طراحی کارت ویزیت حرفه ای توسط طراحان لوگو در دو اتود درخواستی و قابل ارتقا به بالاترین کیفیت با استفاده از شالوده های منحصر به فرد صورت می گیرد.
طراحی کارت ویزیت استاندارد
طراحی کارت ویزیت لایه باز با توجه به نوع بیزینس و خدمات آن می تواند معمولی یا دیجیتال بوده و یا یکی از موارد زیر باشد.
• کارت ویزیت کلاسیک
• کارت ویزیت براق و صیقلی
• کارت ویزیت فلزی
• کارت ویزیت گوشه گرد
• لوکس و تجملی
استاندارد طراحی کارت ویزیت کدام است؟ انتخاب بهترین اندازه برای طراحی جهت ارتقا و ترویج کسب و کار و توجه به اینگونه جزئیات در طراحی اهمیت بسزایی دارد. در واقع کارت ویزیت یک قطعه بازاریابی است که نیازمند دوام، پایایی و ایجاد حس خوب هنگام لمس شدن توسط مخاطبان می باشد. کارت ویزیت اظهار کننده موارد زیادی در مورد شما و کسب و کارتان است.
• جهت استفاده بهینه از کارت ویزیت، نیاز به یک سایز استاندارد طراحی می باشد تا با انعطاف پذیری مناسب قابلیت قرارگیری در قالب های مختلف از جمله جاکارتی و کیف پول را داشته باشد. می تواند کشیده و باریک یا بزرگ و ضخیم باشد.
• غالبا سایز استاندارد طراحی کارت ویزیت با عرض mm 85 و طول mm 55، همچنین عرض mm 84 در طول mm 48 می باشند.
• سایز چاپ دیجیتال کارت ویزیت cm 9 در cm 5 و یا mm 85 درmm 55 می باشد. طراحی کارت ویزیت استاندارد، در دو فرمت باریک و مربع شکل انجام می شود.

سلسله مراتب طراحی کارت ویزیت
کارت های بیزینس یا کارت ویزیت ابزار اساسی برای استفاده های شخصی و یا کسب و کار هستند.
• ارائه طرح لایه باز لوگو شرکت از جانب مشتری
• انتخاب تم، شکل، رنگ و سبک طراحی
• سفارشی کردن قالب انتخابی با متن های شخصی
• ارائه پس از تصویب
اینکه خود اقدام به طراحی نمایید یا طراحان لوگو را برگزینید، نیاز به یک آرم و لوگو مناسب در طراحی کارت ویزیت دارید که بعنوان موثرترین شکل بازاریابی قابل سرمایه گذاری می باشد و این اولین گام در طراحی یک کارت ویزیت ماهرانه و مخاطب پسند است.
• طراحی کارت ویزیت لایه باز در طبقه بندی گسترده ای از تم ها، اشکال، رنگ ها، فونت ها، سبک و سلیقه های گوناگون طراحی می شود. شخصی سازی با استفاده از رنگ هایی که ویژگی های شرکت شما را به تصویر می کشد، انجام می شود.
• یک کارت معتبر و محبوب نیازمند یک لوگو منحصر به فرد و عالی است. طراحی یک کارت ویزیت موفق بایستی ساده، فوق العاده حرفه ای و در عین حال چشم نواز و بادوام باشد و در طول زمان کیفیت و جلوه خود را از دست ندهد.
• طراحی کارت ویزیت چند لایه و تاشو اجازه ارائه تصاویر و اطلاعات بیشتری را به شرکت ها می دهد.
• استفاده از رنگ های مشعشع، تکریری و پر طراوت برای کسب و کار های فان و سرگرم کننده به آن ها جلوه فراست و معنا می بخشد.
چاپ کارت ویزیت
چاپ کارت ویزیت با توجه به طرح کارت ویزیت دارای موارد متنوع و سایز های استاندارد انجام می شود.
• چاپ تمام رنگ
• چاپ زاویه دار
• کارت ویزیت مرتعش
• کارت ویزیت شیشه ای
• کارت ویزیت چند لایه و فوق العاده ضخیم
متخصصان طراحان لوگو بطور دقیق از اندازه، سبک، مد و یک پایان کامل و موفق برای کسب و کار شما آگاهی دارند. خواستار طراحی یک کارت ویزیت استاندارد باشید و یا خارج از عرف و منحصر به فرد بخواهید، طراحان لوگو در دریافت ماهیت کسب و کارتان به شما کمک خواهد کرد. انواع چاپ کارت ویزیت شامل:
• کارت ویزیت های فوق العاده ضخیم بعنوان لوکس ترین کارت ها در بازار می باشند.
• کارت های بدون روکش که بر روی کاغذ های قابل نوشتن یا Writable چاپ می شوند.
• چاپ کارت ویزیت بصورت یک و دو طرفه، تمام رنگ، سیاه و سفید بهمراه شخصی سازی با استفاده از طیف وسیعی از قالب ها و تم ها.
• استفاده از روکش های گلاسه UV، سلفون و لمینت مات یا براق و مخملی، لمینت مات طلاکوب و برجسته، روکش PVC میکرون و برفکی، چرمی و پارچه ای.
• انواع کاغذ های چاپ کارت ویزیت شیشه ای، کاغذ های روکشدار براق یا بدون روکش، مغناطیسی (آهن ربایی) و کاغذ های قابل بازیافت و مرسوم می باشند.
• انواع طراحی و چاپ کارت ویزیت دیچیتال، سه بعدی، گوشه گرد، استفاده از ورق فویل، چاپ برجسته، دایکات، پلاستیکی، Folded یا Double Cards، پنتون و جوهر های متالیک و رسمی را شامل می شوند.