استفاده از متن خوب در طراحی کاتالوگ

استفاده از متن خوب در طراحی کاتالوگ

استفاده از متن خوب در طراحی کاتالوگ، به هنر شما ارزش می دهد و یک نقطه مرجع برای بینندگان فراهم می کند. تمام عناصر را قبل از شروع گام طراحی آماده کنید. محتوای مورد نیاز قبل از طراحی کاتالوگ شامل تصاویر محصولات، لیست محصولات، ویژگی های محصولات و لیستی از مطالب دیگر که بایستی نوشته شود از قبیل اطلاعاتی در مورد شرکت، رضایتنامه مشتریان و هر اطلاعاتی که به تصمیم گیری صحیح مشتریان کمک خواهد کرد. به یاد داشته باشید کلید موفقیت شما همواره به حداکثر رساندن منافع خود است. در تمامی فرصت های فروش، به محصولاتی اشاره کنید که می توانند با هم خریداری شوند. بعنوان مثال پیشنهاد محصولات ست در یک کاتالوگ لباس که در یک صفحه قرار می گیرند می تواند بسیار سودمند و مفید باشد.

دلایل ضرورت استفاده از متن خوب در طراحی کاتالوگ

دلایل ضرورت استفاده از متن خوب در طراحی کاتالوگ عبارتند از:

۱٫     طراحی کاتالوگ ابزاری مهم برای برقراری ارتباط است.

این یک واقعیت شناخته شده است که ایجاد ارتباط از طریق کلمات آسان تر است. یک عکس ممکن است هزاران کلمه را در خود داشته باشد و شما یک مجموعه عالی بصری ساخته باشد اما استفاده از متن خوب در طراحی کاتالوگ موجب ایجاد یک چشم انداز و جنبه فکری در هنر شما خواهد شد و در برقراری ارتباط بهتر با بینندگان و خریداران شما را یاری خواهد کرد. همچنین کاتالوگ حاوی متن خوب برای آینده نیز مفید است بخصوص در برگزاری نمایشگاه های خارجی.

۲٫     ایجاد متن خوب در کاتالوگ به هنر شما ارزش می دهد.

جدا از عامل ارتباطی، بینش و بصیرت ارائه شده توسط متن در طراحی کاتالوگ موجب کسب محبوبیت و ایجاد علاقه مخاطبان خواهد شد.

۳٫     نوشتن محتوای افزوده

قرار دادن محتوای کوتاه به همراه جملات ساده و قابل فهم و عدم استفاده از زبان سراسر فنی و تخصصی در کاتالوگ موثر خواهد بود. هر بخش در طراحی کاتالوگ بایستی یک صفحه مقدمه بهمراه یک مقاله کوچک در مورد مزایای محصولاتی که در یک دسته بندی قرار دارند، داشته باشد. همچینین می تواند شامل تاریخچه مختصری از شرکت برای خوانندگان باشد.

۴٫     نامتناقض و ثابت قدم باشید

برای یک پیدایش و نمایش حرفه ای، بایستی تعداد فونت های مورد استفاده در طراحی کاتالوگ خود را به دو یا سه فونت محدود کنید. با تنظیم سبک جایگاه و نگارش خود که شامل فاصله متن ها از محصولات و رنگ ها می شود، به این معنی که حداقل فاصله و انحراف از محصولات را تعیین کرده و متن ها را خیلی دور یا خیلی نزدیک محصولات قرار ندهید، می توانید به موفقیت های روز افزون دست پیدا کنید.

حتما بخوانید :

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *

پانزده + شش =