طراحی کاتالوگ حرفه ای

طراحی کاتالوگ حرفه ای

در طراحی کاتالوگ حرفه ای بایستی بین متن و تصاویر تعادل وجود داشته باشد. طراحی کاتالوگ های زیبا بعنوان ابزاری قدرتمند برای شرکت و کسب و کار شما عمل می کنند و دارای توابعی در ایجاد نگاهی عمیق به شرکت شما، فروش و بازار محصولات و نمایش اطلاعات ارزشمند در مورد آن ها می باشند. طراحی کاتالوگ با کیفیت بالا اطلاعات مفید گوناگونی را به مشتریان و مخاطبان بالقوه شما ارائه می دهد. به یاد داشته باشید که کاتالوگ ویترین محصولات و خدمات شماست.

مراحل طراحی کاتالوگ حرفه ای

 

مراحل طراحی حرفه ای خوب شامل:

·       داشتن برنامه ریزی برای طراحی کاتالوگ حرفه ای

·       سازماندهی تصاویر و متون به روشی هوشمندانه

·       طراحی کاتالوگ، با گرافیک با کیفیت بالا جهت ارتقا محصولات و خدمات کسب و کار

·       استفاده از تصاویر حرفه ای با وضوح و شفافیت بالا

·       کپی رایت حرفه ای و غلط گیری

·       چاپ باکیفیت

مشخصات کاتالوگ حرفه ای

 

از مشخصات کاتالوگ حرفه ای داشتن قوانین و ویژگی هایی است که بایستی در طراحی و محتوای آن رعایت شود. قوانین طراحی کاتالوگ خوب عبارتند از:

۱٫     فراهم آوردن موجبات خرید افراد و مشتریان

گاهی مردم برای برآورده ساختن نیاز خود خرید می کنند اما بیشتر اوقات خرید آن ها بدلیل نقصان یا خواسته های آن ها صورت می گیرد. آن ها چیزی را می خرند که می خواهند داشته باشند چرا که حس خوبی در آن ها ایجاد می کند. یعنی رضایت آن ها از مبادله پولی که بسختی آن را بدست می آورند با محصول و خدماتی که شما آن را با طراحی کاتالوگ حرفه ای ارائه می دهید. این یک هنر ایجاد تمایل برای خرید مطابق میل مشتریان جهت رسیدن به یک هدف خاص است و برآورده ساختن تمایلات آن ها موجب فروش بیشتر خواهد شد.

۲٫     تصاویر، نسخه برداری و عناصر صفحه

میزان کردن و تنظیم تمام عناصر در طراحی کاتالوگ در تمامی سطوح، متن و نسخه برداری ها نباید به توصف جزئیات محصولات جهت ایجاد تصمیم به خرید در مشتریان ختم شود. باید به خوانندگان نشان دهد که چگونه این آیتم ها آن ها را در رسیدن به یک هدف خاص یاری خواهند کرد.

۳٫     برای مخاطبان خود طراحی کنید.

طراحی کاتالوگ Business-To-Business یا B2B بسیار متفاوت از یک طراحی کاتالوگ Business-To-Customer یا B2C است. افراد جوان به انواع کاتالوگ ها نگاهی متفاوت از افراد مسن تر دارند. تطابق کاتالوگ با اهداف و خواسته های مخاطبان برابر است با موفقیت در فروش و جذب مشتریان و مخاطبان بیشتر.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *

یک × 3 =