انواع طراحی کاتالوگ برای بازاریابی محصولات

انواع طراحی کاتالوگ برای بازاریابی محصولات

بازاریابی با استفاده از طراحی کاتالوگ تکنیکی ویژه و البته متداول در بازار امروز است که نظیر وب سایت می تواند هزینه های سفارش را برای مشتری کاهش دهد و سهولت بیش تری را برای آن ها فراهم کند. با استفاده از طراحی کاتالوگ نیازی به واسطه های مختلف نظیر بازاریابان ندارید و می توانید از این نسخه ها در جهت اطلاع رسانی بهتر به مشتریان استفاده کنید.
گاهی به همراه کاتالوگ پاکت های پستی و فرم های سفارش نیز ارسال می شود تا مشتریان از پرداخت هزینه های اضافی بی نیاز شوند؛ به علاوه می توانند نمونه کارهای موجود را در کاتالوگ را با حوصله بیش تری بررسی نمایند. کاتالوگ در انواع مختلفی تهیه و عرضه میشود؛ اما هدف ازتولید و طراحی کاتالوگ در انواع و اقسام مختلف تنها یک چیز است : “بازاریابی و بهره وری بیشتر از طریق عرضه محصولات و خدمات” . آشنایی با انواع طراحی کاتالوگ برای بازاریابی محصولات به شما در انتخاب بهترین نوع کمک می کند.

معرفی انواع طراحی کاتالوگ برای بازاریابی محصولات

طراحی کاتالوگ های شرکتی منفرد
برخی از شرکت ها و کسب وکار های کوچک تر از کاتالوگ های منفرد برای نمایش نمونه کار در ادارات خود استفاده می کنند. امکان سفارش در محل از کلیدی ترین قابلیت های کاتالوگ های منفرد است که به تعداد محدود تولید و عرضه می شوند.
طراحی کاتالوگ های گروهی
این شیوه از طراحی کاتالوگ برای کسب وکار های بزرگ تر مفید است و جنبه رقابتی بیش تری در مقابل کسب وکار های خرد دارد. در کاتالوگ گروهی چندین بازاریاب از شرکت های مختلف برای طراحی کاتالوگ همکاری دارند و سعی می شود نمونه کار برای ارسال به ارگان های مختلف در دو نسخه آنلاین و فیزیکی تهیه شود.
طراحی کاتالوگ های بین المللی
در این نوع از طراحی کاتالوگ به صفحه آرایی و قطع دقت بیش تری می شود و معمولا نسخه های الکترونیک یا آنلاین از انواع طراحی کاتالوگ برای بازاریابی محصولات استفاده می شود.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *

سه + هشت =