اصول طراحی لوگو

اصول طراحی لوگو

طراحی لوگو و آرم در دو شکل اساسی انجام می شود. نوع اول نماد های مطلق (مانند اپل) و نوع دوم که می تواند کاملا تایپوگرافیک باشد. هنگامی که تنها از حروف یا آرم نوشتاری استفاده می شود و هیچ نماد اضافی وجود ندارد مانند کوکاکولا. نوع ترکیبی نیز وجود دارد که می تواند از هر دو نوع آرم و حروف در طراحی آن استفاده شود. یک لوگوی خوب بایستی ده سال نگاه کردن به آن همواره خوب بنظر برسد. اصول طراحی لوگو شامل:
 سادگی
 جذابیت برای مخاطبان مختلف
 طراحی منحصربفرد و عدم کپی برداری.
 چیزی برای گفتن داشته باشد.
 طراحی متعادل
 سایز لوگو
 تایپوگرافی بسیار مهم است.
 هدف به رسمیت شناختن و شناخت است.
 متفاوت بودن.

قیمت طراحی لوگو

طراحی لوگو جهت نمایش تصویری از شرکت و کسب و کار انجام می شود و بایستی با یک طراح حرفه ای مشورت نمایید.
قیمت طراحی لوگو به نوع، تعداد اتود، جزئیات ارائه شده و تعداد ویرایش های آن بستگی دارد که می توانید در قسمت تعرفه طراحی لوگو جزئیات و قیمت لوگو را مشاهده نمایید.

یک پیشنهاد برای شما:

استعداد در طراحی لوگو

استعداد در طراحی لوگو

نقش استعداد در طراحی لوگو و طراحی آرم طراحی لوگو ازمشاغلی است که احتیاج به استعداد و تونایی خاصی…

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *

5 + هجده =